Przełom i nowy początek

Przyszedł na to czas!

Od tej chwili zaczynam prowadzenie swojego pierwszego bloga.
Mam nadzieję, że będę tu często zaglądać i pracować nad nowymi postami.
Ten dzień jest dla mnie początkiem czegoś nowego.
Od zawsze lubiłam zmiany zarówno w wyglądzie jak i w życiu codziennym.

O prowadzeniu swojego bloga wciąż nieustannie myślałam. Ciągle odkładałam ten dzień na później ale jak przysłowie mówi "co się odwlecze to nie uciecze". Padła decyzja, żeby rozpocząć sztuką małych kroków. Na początku będą mi towarzyszyć błędy, które będę korygować aż podążę do perfekcji.

Na moim blogu będę pisać o różnych sposobach na nasze kobiece piękno i nie tylko. Czasem znajdą się posty dotyczące mody, sportu. Postaram się też odstępować co jakiś czas od kosmetyków wtrącając inne równie ciekawe tematy. W końcu uroda to nie wszystko!  Postaram się Wam recenzować wybrane przeze mnie produkty różnych firm. Począwszy od tych rozchwytywanych sięgając po mniej popularne na rynku. Zaczerpniecie tu również raz po raz zestawienie ciekawych ubrań.

Wpadłam na jeszcze jeden pomysł dotyczący faktów o mnie, czy o jakiś fajnych rzeczach które moglibyśmy zrobić sami.

A zatem,
Zapraszam do śledzenia przebiegu mojego bloga.
Julka


Komentarze