ANTYKOMAR

Niedawno przywitała do nas wiosna. A z nią wiele różnych zmian między innymi czasowych. Wielu z nas pewnie już zaczęło swoje pierwsze wiosenne porządki. Na półkach w różnych sklepach pojawiają się już wielkanocne dekoracje. Ale nie zupełnie o wiośnie w tym poście.

Jak wiemy już tylko 3 miesiące do lata. Inni pracują nad swoją sylwetką, ogólnym wyglądem. A ja szukam różnych kosmetyków, leków żeby odstraszyć od siebie owady. Jak temat wskazuję, nawiąże dziś do spray'ów przeciwko komarom czy innym szkodnikom. Nazwa jest dosyć intrygująca, pomysł na nią pojawił się zupełnie przypadkowo. 

Od dziecka miałam problemy z ugryzieniami od komarów. Szybko robiły się rany, ponieważ nie mogę powstrzymać się od drapania. Pewnie nie tylko ja z tym mam problem. Próbowałam wielu sposobów. Na internecie znajdziecie dużo domowych rozwiązań ale nie wszystkie są skuteczne.

W zeszłe lato poszłam do lekarza, gdyż moje pogryzienia strasznie puchną i niezbyt ciekawie to wygląda. Lekarka poleciła mi spray przeciwko komarom. Sama z doświadczenia wiedziała jakie to uczucie, ponieważ gdy wyjeżdża na wakacje tropikalne to tego typu rzeczy są jej bardzo przydatne. 

Poleciła mi preparat MUGGA. Firma powstała w Belgii w 1987 roku. Jest znana z najskuteczniejszych metod walki z komarami. Na swoim rynku ma sporo produktów tego rodzaju. Spray zawiera w sobie 9,5 % substancji deet, która działa odstraszająco na komary. Również stosuję się tego jako środek owadobójczy. 

Stosuję się go przeciwko komarom, kleszczom, muchom oraz przed muchami końskimi. Pojedyncza aplikacja chroni średnio przez 6 godzin od zastosowania w klimacie umiarkowanym. Sposób użycia tego środa jest bardzo prosty. Wystarczy popsikać niewielką ilością odsłoniętą część ciała, z odległości 15-20 cm. Stosować można 1-2 razy dziennie a dla dzieci zalecane jest raz dziennie, kiedy występuję taka potrzeba. 

A więc jak widzicie nie jest łatwo znaleźć odpowiedni środek, który pomoże nam odstraszyć przed nami komary. Produkt oceniam bardzo pozytywnie. Czuję się zabezpieczona przed latem. Teraz w końcu mogę cieszyć się i wyjść na grilla w ciepłe wieczory ze znajomymi. Godny polecenia! 

Produkt zamówicie bezpośrednio na stronie http://www.mugga.pl/ cena: 38 zł 
A Wy jakiego środka odstraszającego używacie?

Komentarze