Nowy telefon, a więc jakie są ukryte funkcje?

Ostatnio coś ciężko mi się zabrać do napisania nowego posta. Coraz ciężej jest wymyślić coś kreatywnego, zaskakującego co byście z chęcią przeczytali. Myślę jednak, że z biegiem czasu wpadnę w rytuał i wymyślenie tematu będzie czymś nad czym nie będę się zastanawiała więcej niż 5 minut.

Jak sam tytuł wskazuje od niedawna jestem posiadaczem nowego telefonu, którym jest iPhone 6s. Na początku chciałam wam przedstawić jakie są zalety tej komórki. Ja przy wyborze telefonu kieruję się wyglądem, jakością aparatu, pojemnością oraz wielkością. Dla mnie najważniejsza jest jednak pojemność, ponieważ co się okazuje większość smartfonów nie spełnia naszych oczekiwań co do zmieszczenia pamiątek jakimi są różne zdjęcia, wideo. Nie wspominając już o przydatnych i niezbędnych aplikacjach.

Wypiszę tu kilka zalet posiadania telefonu marki apple:
-wyświetlacz Retina, który idealnie oddaje jakość wyświetlanego obrazu
-łatwy w obsłudze system iOS
-największy app store (ponad 9 tys. aplikacji)
-system mniej narażony na ataki hakerów
-wytrzymała obudowa z metalu (oprócz 5c)

Niedawno miałam czas poszukać ciekawych trików, ukrytych funkcji, które są faktycznie dla nas ułatwieniem. Nie miałam pojęcia, że ten telefon ma w sobie lupę? Tak lupę. Również jeśli przytrzymamy chwilę funkcje latarki z pasku u dołu to możemy wyregulować jej jasność. Być może wiecie o takich pozornie prostych sprawach ale poświęcić temu czas.

Pojawiły się w najnowszej aktualizacji iOS 10 filtry kolorów wyświetlacza. Wchodząc w ogólne ustawienia następnie w dostępność widzimy udogodnienia ekranu. Możliwe są odcienie szarości co jest zupełnie nowością.

Ukazało się również podmenu dostępnych słowników w telefonie. W zdjęciach pojawiła się opcja prostej edycji zdjęć. Podczas pobierania aplikacji możemy również zatrzymać pobieranie, przyciskając i przytrzymując bezpośrednio ikonkę. Ostatnią nowością jest narzędzie do ustawiania czasu kiedy chcemy spać, po czym pojawia się ile czasu zajmie nasz sen.

Poniżej graficznie przedstawię wam powyżej wymienione nowości.



Komentarze