Przyjaciel dla mojej twarzy!

Niedawno pisałam post na temat naszych niedoskonałości. Powracam do tego, ponieważ odkryłam kolejny świetny kosmetyk z tej samej firmy z której poprzednio poleciłam maseczkę na twarz! Chodząc po drogeriach przeglądam większość interesujących produktów. Wpadłam na pomysł żeby wypróbować dalszą serię produktów tołpa.

Być może nie każdy z was jest przekonany do tego producenta, który dba o naszą cerę i uważa na wrażliwą skórę. W zeszłym poście rekomendowałam dla Was maseczkę, dziś pójdziemy o krok dalej. Przygotowałam żel do mycia twarzy. Szczerzę mówiąc nigdy żelów nie używałam ale nadeszła pora by coś wypróbować.

Produkt tołpa dermo face, sebio, bo tak nazywa się pełna nazwa tego kosmetyku jest dostępny również w wymiarach podróżniczych. Spokojnie możemy wziąć małą tubkę do kosmetyczki i przetransportować na wymarzone wakacje, żeby służyła nam nie tylko w domu ale też poza nim.

Ten na pozór zwyczajny produkt okazał się kolejnym dobrym wyborem z mojej strony. Jest to właściwie mikro-złuszczający żel peelingujący do mycia twarzy. Przeznaczony jest również do skóry wrażliwej. Jest hypoalergiczny co oznacza, że w swoim składzie nie zawiera żadnych parabenów, mydła i SLS-u (pianotwórczy detergent, który może wywołać podrażnienia oraz wysuszenie skóry).

Żel przeznaczony jest do skóry wrażliwej, mieszanej, tłustej i trądzikowej oraz z zanieczyszczeniami czy niedoskonałościami. Sposób użycia jest bardzo prosty wystarczy nanieść odpowiednią ilość żelu na powierzchnię skóry. Przy tym omijając okolice oczu. Masować delikatnie, następnie spłukać wodą. Na opakowaniu informują nas o tym, że najlepiej użyć wieczorem. Możemy domniemać, że przez noc nasza skóra odpocznie i przeniknie to do wnętrza, co spowoduje lepsze efekty.

Jak się mówi suma małych rzeczy daje duży efekt!
Oceniam produkt bardzo pozytywnie.
Koszt jedynie 8zł.

Komentarze